En bra dag!

Arbetet är nästan klart (bara diskussionen kvar). Jag mailade det till min lärare som bara öste beröm och tyckte att det var ett utomordentligt arbete som var väl genomtänkt (Hmmmm).

IKEA-besöket igår gick förträffligt. Tjejerna skötte sig fenomenalt och vi åt lunch och fikade och hade det himla trevligt. Jag kände mig inte som den tjatiga och gnatiga mamma som jag brukar känna mig. Jag som inte skulle ha någonting på IKEA handlade för 1000:-. Det blev servetter och doftljus som vanligt, men det åkte ner påslakans-set med matchande underlakan. Underlakanen samt 4 st örngott är nougatfärgade.
181399-5

Idag hade jag seminarium på Etik-uppgiften. Vår grupp bara svävade ut åt alla möjliga håll i diskussionen, men vi blev godkända allesamman ändå. Det känns skönt att den är avklarad.

Efter seminariumet fyndade jag på bokrean. Det blev några skönlitterära böcker till mig och några böcker till tjejerna. Jag skulle gärna ha stoppat ner fler böcker i korgen men jag blev lite småsnål mot mig själv. Jag är ett stort freak av trädgårdsböcker så fler av den sorten hade gärna fått slinka ner. Jag älskar att bläddra i dem, titta på alla bilder och bara låta mig inspireras av de vackra trädgårdar som visas upp.

När rear de ut trädgårdsmästarna??

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har hört att det skall vara en trädgårdsmästare-rea nästa vecka :-D
Grattis till arbetet. Vad skönt att ha det mer eller mindre avklarat.

Postat av: Junitjej

Bokrean, ja, den måste jag kika på.
IKEA är rolig att besöka. Det måste
jag göra någon dag. Vi fick ett
presentkort på IKEA i julklapp, som
vi inte har använt än.
Ha det bra!!

2007-02-28 @ 06:19:55
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Patricia

Presentkort är bra presenter! Jag brukar önska mig några i födelsedagspresent och julklapp. Min mamma tycker jag är jättetråkig som önskar mig sådant, men jag tycker att det är perfekt.

2007-02-28 @ 22:35:33
URL: http://patricia74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback