Frosseri i skogs-TV

Som stolt ägare till skogs-TV (SVT 1, SVT 2 och TV4 och föralldel kunskapskanalen, barnkanalen och TV6) har jag inte så mycket TV-serier att frossa i. Inte för att jag hinner titta på TV så mycket men några serier försöker jag följa.

Idag har äntligen
Lost börjat. Jag är verkligen helt "Lost i Lost" så att säga. Jag har följt den ända från starten. Den är sådär lagom konstig!
[Bild: Kate i Lost. FOTO: ABC/TV4]


En annan spännade serie är Supernatrual (SVT1 på måndagar 22.00). Den handlar om två bröder som jagar övernaturliga varelser. Till och med min man, som är mycket skeptisk till sådana serier, hoppar till av överraskning när det är något kusligt.

Nej nu skall jag krypa ner under täcket och läsa några kapitel up Camilla Läckbergs bok "Predikanten" ett bokreafynd! God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhå. Den har jag läst. Skall jag tala om vem mördaren är ;-) Nej. Jag gör inte det. Jag kommer inte ens ihåg vem det var riktigt.

Jo, det var på vår gård den filmen spelades in. Fast det var ju innan vi bodde här förstås. Synd. Det hade varit kul att se litet hur en filminspelning går till. Jag undrar vilket lägenhetsfönster de använde. Det var väl någon som hoppade ut eller hur. Litet fräckt hade det varit :-)

Postat av: Emma

...om det hade varit vårt fönster, skulle jag lägga till också.

2007-03-01 @ 09:37:27
URL: http://emmalexa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback