God morgon

Nu har min äldsta dotter Alva åkt till skolan med taxi. Hon får nämligen åka taxi till skolan eftersom vi bor lite "off". Det är skönt att slippa stressa på morgonen och packa in sig i bilen. I stället kunde jag och min andra dotter Agnes äta frukosten i lugn och ro.

Vad står på programmet idag då?
Idag är jag ledig men det blir ett besök hos optikern i eftermiddag. Jag har precis provat ut nya liner som skall kontrolleras.

I kväll åker hela familjen till badhuset i Kungsbacka. Det har blivit vårat "fredagsmys" med familjen. Efter badet blir det hämtmat av något slag som vi äter framför ett avsnitt av "Let's dance". Så brukar våra fredagskvällar se ut.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha, nu är jag här igen. Vilka fina namn ni har gett barnen. Ett av de namnen står högt på vår lista när vi smäller till och skaffar oss tillökning. Vad käckt med taxi till skolan. Ha en bra dag!

Postat av: Patricia

Hej Emma. Kul att du har hittat till min blogg. Junitjejs blogg hittade jag för ganska länge sedan och har följt hennes bloggande sedan dess. Det är hon som har inspirerat mig att börja. Jag har även nyss hittat din blogg. Den är riktigt snygg!

2007-02-02 @ 10:15:06
URL: http://patricia74.blogg.se
Postat av: Emma

Tack tack! Junitjej, en klippa i bloggvärlden, lärde mig att hantera html-koder litet grand. Så jag är mäkta stolt över min blogg nu :-) Fast jag tänker designa om den om ett litet tag. Det var så roligt.

2007-02-02 @ 10:23:08
URL: http://emmalexa.blogg.se
Postat av: Junitjej

Kul att jag står nämd i era kommentarer! Vilka mysiga fredagskvällar ni har! Min sambo står för maten ikväll. Ha en trevlig helg, trots att du ska jobba!

2007-02-02 @ 13:43:12
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback