God natt

  Nej nu tänkte jag snart krypa ner under täcket. Som kvällslektyr tar jag med mig avhandlingen "Etik och utmaning. Om lärande av bemötande i professionsutbildning" Lät det inspirerande?? ;-)  Nej det är nog ett jättebra sömnmedel. Skall ha seminarium på den om ett par veckor och skall gärna ha några intelligenta kommentarer om den.

Är faktiskt ledig i morgon. Skall dock jobba i helgen. Det är tråkigt att gå till jobbet när familjen får vara kvar hemma. Skall ni göra något roligt i helgen?

 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ser där ja! Du lyckades att både länka och lägga upp bild. Kul!!
Vi har inget särskilt inplanerat i helgen. Jag förstår att det känns trist att gå iväg och jobba när resten av familjen är hemma.

Postat av: Patricia

Tack för hjälpen, Junitjej!

2007-02-01 @ 22:25:09
URL: http://patricia74.blogg.se
Postat av: Emma

Jag var ju tvungen att kommentera detta inlägget också. Blir görnyfiken hur du och Junitjej redan lyckats hitta varandra på nätet. Men Junitjej är en fena på det här med bloggande, så jag borde väl inte bli så förundrad ;-) Nå. Helgplaner var det. Vi skall åka till Varberg på lördag och köpa en anordning att ha vår ved i. Den heter Vedstapel och tillverkas av Samlade Former. De har en återförsäljare i Varberg. sedan blir det väl litet gott att äta och sådär. Inga jätteplaner med andra ord.

2007-02-01 @ 22:26:11
URL: http://emmalexa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback