Lördagförmiddag......

Lördagförmiddag.......Mmmm smaka på det ordet. Visst känns det härligt ända ner i tårna..

Idag tänkte jag greja hemma. Greja är ett sådant bra diffust ord. Ingen mer än jag vet vad jag faktiskt har gjort. Min man ringde precis och undrade vad jag gjorde (han har jobbat sedan sju i morse). Jag pluggar sade jag glatt (det var inte riktigt sant, jag spelade spel på datorn iofs samtidigt som jag pluggade, det går det med bara man vill).
Jag sitter faktiskt och filar i mina tankar på hur min uppsats skall se ut och nu väntar jag bara på att lusten skall ramla ner i min skrivhand. Igår drog jag ut en massa vetenskapliga artiklar, och dem hade jag tänkt gå igenom under helgen och se om jag kan använda dem till något.

Sedan finns det en massa borde-göra-saker som t ex dammsuga, tvätta, våttorka golven mm mm mm. jag får se vad jag grejar med idag ;-).

Ikväll blir det schlageryra del 4 hemma hos några kompisar. Jag är mest nyfiken på vad Andreas Johnsson och Magnus Uggla hittar på. Det var en ny tjej med, Sarah-någonting, som skulle sjunga en ballard. Hennes låt ser jag också fram emot.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag såg henne, Sarah Dawn Finer, i Så ska det låta förra helgen tror jag det var. Hon sjunger suveränt, enligt mig. Får se om vi tycker samma :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback