Åter i etern!

Hej gott folk, är tillbaka efter ett par dagars vistelse i mina föräldrars sommarstuga på Orust. Det var trevligt. Träffade även min bror. Eftersom han bor i Stockholm träffas vi inte så ofta så det var extra roligt. Tyvärr var vädret trist så det blev mycket inomhussittande.

En kväll tänkte vi spela boule. Vi hann tre kastomgångar innan det började störtregna och vi fick rusa in. Ja ja, svensk sommar jag vet......

Hemma hade det gått bra med katterna. Lille Findus var helt uppspelt hela kvällen igår och visste inte till sig av glädje över att vi hade kommit hem.

Nu ska jag skicka iväg tjejerna till olika kompisar och sedan blir det gräsklippning för hela slanten idag!

image96

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hej hopp! Hur är det med D nu för tiden`Vad sysslar han med uppe i Stockholm? Studerar? Arbetar? Jag är så nyfiken.

Postat av: Patricia

D arbetar på ett läkemedelsföretag och arbetar med att ta fram deras informationsblad och reklam odyl. Han arbetar med layouter och liknande. Sedan tränar han oerhört mycket på fritiden. Han har ingen familj.

2007-07-19 @ 19:54:51
URL: http://patricia74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback