Dagens program

Även om jag har ett kvällspass kvar att jobba känns det som om jag redan gått på semester. Tjejerna och jag har lata dagar hemma. I går köpte vi lite pyssel saker och klistrade paljetter för glatta livet. Något måste man ju göra när det ösregnar.

Idag ville Lilla A åka till IKEA, vara i "Småland och äta älgmakaroner. Det låter som en bra idé, själv har jag inget emot att strosa en stund på IKEA.

Det blir väl en del matinköp idag också. Till helgen åker familjen till Skara Sommarland. Jag kan ju inte påstå att jag känner mig särskilt sugen med tanke på vädret, men vi får verkligen hoppas att det blir lite bätte. Bara det är uppehåll åtminstone!

Vad har ni för planer idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback