Utmaning



Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Universums skapelse
2. Varför det finns människor som gör barn illa.
3. Varför Astrid aldrig fick nobelpriset.


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:
1. Patientjournaler
2. Antibiotika
3. Dator
(Jag sitter nämligen på jobbet)

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar.
2. Försöker hålla mig vaken
3. Lyssnar på klockan som tickar fram så saakta, så saakta

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Se mina barn växa upp
2. Få barnbarn.
3. Få barnbarnsbarn.


Tre saker jag kan:
1. Vara mamma
2. Skriva snyggt
3. Skruva altan 


Tre saker jag inte kan:
1. Vara utan familjen
2. Vara vaken så särskilt länge till.....
3. Sjunga


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. På dina medmänniskor.
2. Dig själv.
3. Dina barn


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Dansa swing
2. Sjunga.
3. Vara en ännu bättre mamma

Tre favoriträtter:
1. Grillat
2. Africana
3. Ädelostfyllda kycklingfiléer med klyftpotatis


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag undrar oxå varför Astrid aldrig fick nobelpriset! Men dom vill nog ha författare för det"fina folket"... Tack för kommentaren på min blogg! Ha det bra!! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback