Gårdagen.

Nu är jag "fit for fight" igen. Jag somnade som en liten prinsessa igår kväll men vaknade dock klockan 02.00 av att jag hade glömt att släcka lampan och stänga av TV:n.

Ikväll är det på´t igen ;-). Då kommer nämligen ytterligare ett par goda vänner. Vi ska äta god mat och se på schlagerfestivalen. Igår bjöd jag på en pastarätt med grillad kyckling och mango-chutney sås. Receptet är ärligt stulet av min svägerska ;-). Ikväll blir det porterstek. Jag gillar rätter som lagar sig själva och det gör portersteken. Ner i grytan med den tillsammans med porter och svartvinbärssaft. Sedan får den koka där tills den har kommit upp i rätt temperatur. Till förrätt tänkte jag servera hummersoppa med kräftstjärtar. MUMS.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Patricia, sluta läskas!!!

Postat av: Emma

Det låter ju förfärligt äckligt.... INTE! Mums! porterstek har jag aldrig testat att göra. Måste testas någon gång.

2007-05-12 @ 17:39:55
URL: http://korkek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback