Måndag igen.

Idag blir det studier för hela slanten. Måste vara totalt fokuserad idag. Om två veckor ska examinationsuppgiften vara inlämnad och jag som inte ens har börjat på den.........FOKUS!

Stora A skulle åka på utflykt till Borås djurpark med skolan idag. Väskan packades med matsäck och regnkläder. Vi får hoppas att hon får bra väder ändå.

I morgon åker jag till Borås. Vi samläser vissa kurser med psykiatriutbildningen och Borås högskola har vissa studenter hos oss och bjöd därför in oss på en dags föreläsningar. Det ska bli riktigt kul. Jag ska bara skaffa en vägbeskrivning till högskolan så att vi hittar dit, mina klasskompisar och jag....

 

Kommentarer
Postat av: Tommy

Måndag är egentligen den bästa dagen på veckan. Det är inte så mycket som har hunnit gå fel än. Men fokusera du nu på ditt studerande.

Postat av: Nergårds-Emma

Jag har bott ett stenkast från högskolan i Borås. Dit hittar ni säkert lätt eftersom högskolan ligger mitt i centrum. Jag gillar inte Borås, men djurparken är fin :-)

2007-05-14 @ 14:27:40
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Ha en bra dag!!

2007-05-15 @ 06:44:38
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback