Nu är jag här igen!

Hej allesamman!

Nu är jag tillbaka i cyberspace igen. Det känns skönt måste jag säga. Helt och hållet har jag inte kunnat hålla mig borta. Jag har allt kikat in till er som hastigast under helgen. man vill ju gärna hänga med....

Vad har hänt sedan sist?

I onsdags hade Lilla A cirkus på dagis. De brukar varje år ha ett tema för sin vårfest och i år var det cirkus. Lilla A var ballerina och gick balansgång. Det var hissnande. Där fanns även lejontämjare, clowner och cowboys. Det var mycket underhållande och fröknarna var oerhört engagerade. Sen åt vi picknick i det gröna och köpte alldeles för många lotter som vanligt. Presenterna till fröknarna blev väldigt uppskattade, det känns ju bra. Sedan blev det ett parti krocket med varierat resultat. Lilla A missuppfattade att det var bollarna hon skulle skjuta på. Mördarsniglarna fick sig en omgång också. Det gjorde väl iofs inte så mycket det ar bara det att klubban blev så kladdig........

Helgen har bestått av jobb jobb och jobb. Maken var ute på det sju haven med grabbarna, drack dansk pilsner i Skagen och var bakfull/sjösjuk medan jag fick tjäna vårt levebröd *dramatik*. Tjejerna var hos mormor och morfar och levde rövare och lindade dem fullkomligt runt lillfingret.

Idag har jag lagt min sista mjuka hand över mitt examensarbete. I morgon är det seminarium på det och sedan börjar sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback