Lördag

Härligt med en ledig helg! Den gångna veckan har jag jobbat mycket så det känns skönt med en ledig helg. Lilla A har precis varit på Funky Kidz, dans för barn. De är supersöta när de dansar och riktigt duktiga.

Idag tänkte jag springa runt med gräsklipparen, man får ju passa på när det är en dags uppehåll även om det storma för fullt hemma hos mig idag.

Ikväll blir det tjejmiddag tillsammans med svägerskorna. Det ska bli jättekul! Jag har siktat in mig på massor med god mat och dryck ikväll.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas ni hade det kul på tjejmiddagen!! Å att ni mår bra idag..;)
Jag ska bli faster för femte gången i april. Hoppas allt med det kommer gå bra!

Postat av: Patricia

Åh vad spännande!

2007-09-16 @ 10:34:49
URL: http://patricia74.blogg.se
Postat av: Nergårds-Emma

Jag försökte att anmäla dottern till Funky Kidz men det var fullt. Det verkar kul!

2007-09-17 @ 15:04:45
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback