Utmaning

För ett par dagar sedan blev jag utmanad av Anna, så jag tänkte haka på den.

Veckans klädsel: Jeans och tröja

Veckans frisyr: Hästsvans

Veckans händelse: I lördags var vi på dop, annars har det inte hänt några större saker.

Veckans borde-ha-gjort: Börjat att skriva på mitt "paper" för skolan, tänkte kika lite på det idag.

Veckans dummaste: Inga dumheter denna veckan......

Veckans roligaste: Praktik på hjärtintensiven

Veckans sanning: Jag har varit lat denna veckan.

Veckans tråkigaste: Jag borde städa huset....

Veckans köp: En portabel hårddisk

Veckans humör: Toppen

Veckans mysigaste: Tjejkvällen med mina tjejer i lördags

Veckans knäppaste: Inget knäppt denna veckan

Veckans slutsats: Jag älskar min familj, mitt hem , mitt jobb och skolan.

De som har lust att haka på är hjärtligt välkoma att anta utmaningen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hakar på. Känner för något sådant här lagom ansträngande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback