Bokrea-fynd

Idag var Lilla A och jag på bokrean. Det var inget folk, bara en massa böcker. HÄRLIGT.
 Lilla A botaniserade bland alla boktitlar och bestämde sig slutligen för en bok med vackra bilder i. "Vi begraver alla djuren" eller något ditåt heter den. Ingen vidare upplyftande titel men det var hon som valde den. Stora A var i skolan så åt henne valde jag några lättlästa böcker om olika älvor. Till mig själv blev det några skönlitterära deckare. Har redan börjat på den första:

Omslagsbild: ISBN 9789170014512, Främmande fågel


"Främmande fågel" av Anna Jansson.

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

ja var på bokrean igår, hittade några böcker men köpte de aldrig, hehe. Har ni också fint vårväder?:D

Postat av: Nergårds-Emma

Jag har inte råd med böcker denna gången. Frisören tog alla mina pengar. Kul att du har gjort lite fynd. Vi har nog den där boken om djuren som ska begravas. Den är väldigt bra (om det nu är samma).

Hoppas det går bra med Findus. Stackars lille kissen!

2008-02-28 @ 19:59:09
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Är boken bra?

2008-03-02 @ 15:24:32
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback