Har jobbat och jobbat och jobbat....

Har jobbat hela veckan och kvällarna har gått åt till att lura på min inlämningsuppgift, deadline tisdag 26/2.

Igår gjorde jag ett mastodontpass på jobbet: 06.45-23.00. Det låter ju helt hysteriskt när man ser tiden i skrift, vilket det faktiskt också var, hysteriskt alltså.
Vi har magsjuka på jobbet med allt var det innebär, både personal och patienter har smittats. Dessutom är de övriga patienterna svårt sjuka och kräver ens ständiga tillsyn. Igår kväll bedrev vi näst intill IVA-vård på min avdelning. Vi hade hand om en ung kille med en väldigt ovanlig form av leukemi och han mådde inte så bra, varken fysiskt eller psykiskt.

I kväll blir det iallafall melodifestivalen och god mat tillsammans med lika goda vänner. Det ska bli spännande att se om någon når upp till Sanna Nielsens nivå. Jag betvivlar det....

Kommentarer
Postat av: Hemmamamman

Det låter som en tuff dag på jobbet!

Ha det bra ikväll - både med den goda maten och vännerna! :O)

Postat av: Amlon

Åh,, vi hade magsjuka på jobbet förra året coh det var så jobbigt! Jag och två till klarade oss, restan av personalen var sjuka. Gissa om vi jobbade!!

Hoppas ni får en trevlig kväll!

2008-02-23 @ 17:50:28
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Emma

Låter verkligen som en mastodontdag! Skönt med melodifestivalkväll efter något sådant :-)
Tyckte inte att någon gick upp till Sanna Nielsens nivå - även om jag är svag för Patrik Isaksson.

2008-02-24 @ 09:17:12
URL: http://korkek74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback