Hemstudier

Idag blir det hemstudier för hela slanten. Tjejerna är på dagis och fritids så jag har några timmars studier framför mig. Jag ska komma på ett förbättringsprojekt och redovisa detta enligt konstens alla regler.

Igår var jag helt mör i kroppen, söndagens dubbelpass tog en del på orken. Jag är ju inte riktigt helt kurant från min förkylning, så det gjorde väl sitt till. Vi var hella hela dagen, tjejerna och jag och på eftermiddagen hade de var sin kompis hemma och då var det fullt ös medvetslös. Maken frågade lite försynt om jag tänkte öppna en dagmammaverksamhet......

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Patricia, på vilket träningsställe tränar du? Jag ska träna MRL idag. Jag ska även få instruktion å maskinerna. Jag har precis börjat på ett nytt träningsställe.

Postat av: carin

Hoppas att du haft en fin alla hjärtans dag.
Kram

2008-02-14 @ 19:30:25
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback