I'm back

Har inte hunnit att blogga så mycket denna veckan eftersom den har varit ganska intensiv. Jag har jobbat och Lilla A har fyllt 5 år. STORA DAMEN!!

Hon blev jättenöjd med sin födelsedag. Vi firade henne på morgonen med presenter och sång. En väldigt vackersång måste jag säga, morgonhes och förkylningsskrovlig ;-)
Hon fick bla en stor pyssellåda av oss med stämplar, stickers, paljetter, stansar, figursaxar mm. Hon blev överlycklig! Det är min tjej det.

Ikväll ska maken ut på galej och vi tjejer ska ha tjejkväll med Let´s dance, popcorn och thaimat. Mysigt!


Kommentarer
Postat av: Hemmamamman

Även här blev det Let´s dance. Gissar att det är många småbarnsfamiljer som sitter bänkade... ;O)

Postat av: Nergårds-Emma

Perfekt present ju :-)

2008-02-16 @ 13:08:06
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Amlon

Min 5-åring fick en hemgjord pyssellåda i julklapp. Hon blev överlycklig! :)

2008-02-17 @ 20:15:22
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback