Måndag

Idag har vi varit lediga, Lilla A och jag. Jag tänkte att jag skulle försöka börja på min studieuppgift, men Lilla A ville att vi skulle pussla och spela spel i stället och det var ju så mycket roligare än att plugga.

När vi hade hämtat Stora A i skolan fikade vi på trappan. Det var första fikan ute för i år och vi hade 12 grader varmt vid trappan. Det var alldeles lagom att sitta ute i bara tröjan, solen värme i ansiktet och fåglarna kvittrade. Nu har man en förkänning av våren i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mia

Mysigt! mera vår :-)
Kram

Postat av: Nergårds-Emma

Visst var det härligt! Men nu har regnrusket kommit tillbaks hos oss. Fast våren är ju nära :-)
Kram!

2008-02-21 @ 21:15:29
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback