Ett par kilo lättare.....

.....fast det var inte medvetet. Ja, igår var det min tur att ligga utslagen i soffan med magsjuka. Blä!
Jag hade stigit upp 05.30 och åkt iväg till jobbet som jag brukar, bara för att åka hem 1,5 timma senare.

Hela dagen låg jag helt utslag i soffan och tittade på längskidor och skidskytte och barnprogram och den gamla klassikern Cocktail. Jag orkade inte göra någonting, bara att ta sig upp till andra våningen var ett helt projekt! Men nu är jag bättre, men får snällt hålla mig hemma, fast jag hade behövt vara i skolan idag.

Stora A är också hemma idag. Det ska ju gå 48 timmar efter senaste symtomet innan de får gå till skolan igen, så vi två går omkring och myser, hon och jag.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Ja, blää, efter barnen står man ju själv alltid på tur. Skönt att du är bättre!

Postat av: Rebecca

Usch och blääeee. Men skönt att ni kommit över på andra sidan nu.

Själv går vi lite i väntan på samma sak. Äldsta sonen fick det idag. Gamla huskuren med de hela vitpepparkornen är intagen. Men med kräksjukan går det ju aldrig att gardera sig tyvärr...

2008-01-08 @ 00:31:39
URL: http://hemmamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback