Jobbar kväll.

Båda tjejerna är nu på dagis/fritids och lugnet har lägrat sig över huset. Det här är MIN stund. Jag är helt ensam i ett tyst hus och om en timme åker jag till jobbet.

Som småbarnsmamma behöver man ha sådana här andningshål. Då kan en timma vara värd jättemycket.

Stora A är bättre i magen, fast hon hade knip från och till hela dagen igår. Vi får hoppas att det inte blir något mer av det mag-onda.

Jag tänkte börja att pyssla med lite fotoalbum till tjejerna. Jag kan väl inte kalla det scrapbooking, för det är inte särskillt avancerat, men jag håller på att lära mig. Jag tänkte även att tjejerna skulle få ta del av pysslandet, vi får väl se hur det går med det.

Idag regnar det inte iallafall. Regnar det hos dig?

image187

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Amlon

I mose ösregnade det, men nyss kom faktiskt solen fram Härligt! Skönt med en liten ensam-stund, de behövs då och då. Ha en bra dag!

Postat av: Malin

Jag lovar en massa bilder på småvovvarna sen:) Kram

2008-01-11 @ 14:55:42
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback