Det är något i görningen.....

Idag har jag suttit hemma och pluggat. Stora A är i skolan och Lilla A är på utflykt med dagis.

När jag skulle hämta Stora A vid skolan mötte jag en brandbil och en liten chefsbil på vår lilla väg. Tidigare hade det passerat ett antal militärfordon hemmavid.

På hemväg igen körde en polisbil om mig med blåljus, den mötte jag sedan på vår väg. Sedan kom stabsenheten, polishelikoptern och några andra mindre brandbilar.

Jag blir ju hur nyfiken som helst, vad är det som händer????? Jag återkommer.........


Kommentarer
Postat av: Ullen

Nej det va inte jag. Bilden är från aftonbladet men det va mina kollegor från Skene som blev hjältar denna gång.

2008-05-14 @ 15:38:57
Postat av: Ullen

Nej det va inte jag. Bilden är från aftonbladet men det va mina kollegor från Skene som blev hjältar denna gång.

2008-05-14 @ 15:39:53
Postat av: Junitjej

Vad händer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback