Ledig i helgen

Denna helgen är jag ledig i 5 dagar mmmmmums. Nu är det redan lördag. Vart torsdag och fredag tog vägen har jag ingen aning. Helgen spenderas hemma med familjen, med ett varierande antal barn. Ibland är det två, ibland fyra, ibland inga. Lilla A har för första gången haft en kompis sovandes över här. Det gick jättebra och det blev en hel del fniss, men så ska det ju vara.

Just nu står maken i köket och gör potatisgratäng och tror att jag pluggar.......så sitter jag och bloggar......  Mohahahaha.

Idag monterade vi upp studsmattan för säsongen. Detta hade föregåtts av ett intensivt tjatande från våra två tjejer. Hoppandes, snattrandes och tjoandes såg de på medan vi spände upp fjäder efter fjäder och till slut var det äntligen klart. Så hoppade de tjugo minuter, sen var det inte roligt längre.........Åhhhhhh *sliter mitt hår*.

Från och med 1 maj är jag med i en stegtävlig tillsammans med några arbetskamrater. Jag är riktigt duktig tycker jag. Jag har även börjat träna olika pass på gymmet.
I tisdags blev det bodypump och i dag på morgonen tränade jag poweryoga. Jag känner mig oerhört hurtig. Det är ju så skönt att träna också, att jag inte har kommit på detta tidigare.

Ha en skön helg!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du haft en skön lördag. Och att du får en skön söndag! Jag drömde inatt att vi hade klassåterträff. Minns inte så mycket mer, men du var med i drömmen bland andra :-)

Postat av: Mia

Kikar in för att säga hej....HEJ! :-)
Kram

2008-05-05 @ 18:37:37
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback