Ordning och reda

Häromdagen kom maken hem med några lådor avsedda för spikar, borrar, skruvar, verktyg och liknande. Dessa fick jag för att jag ska kunna organisera mina pysselsaker. Visserligen hade jag ett gäng lådor redan hemma, men pysselsakerna börjar blir lite för många i förhållande till antalet förvaringsboxar. Vad gör man då? Ska man göra sig av med lite pysselsaker! Huvale, hemska tanke. Återstod att fixa lite fler förvaringsboxar ;-).



Tanken var att dessa skulle vara lätta att flytta, så att jag skulle kunna bära ner dem i källaren när jag inte använde dem.....Jag kan inte påstå att jag bär ner dem i källaren ofta.......


    
        

Kommentarer
Postat av: lena

Det,kan aldrig bli för mycket av förvarings boxar,ordning och reda:)Ha det gott, kram lena.

Postat av: Therese

Skönt att kunna fixa iordning sina saker:)

2008-09-25 @ 16:48:22
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback