35 år

Japp, då är man 35 år då. Jag tycker mer att jag känner mig som 26, det var en bra ålder. man var inte för ung och inte för gammal, man var sådär LAGOM. 16 år var också en bra ålder, ung och snygg =) som man var då och hela livet låg framför en.

Mina föräldrar, bror, min svärmor och hennes sambo kom och fikade. Jag var lat och hade beställt både smörgåstårta och vanlig tårta. Varför krångla till det??? Mumsigt var det i allafall.

Maken firade mig med en gosig pläd från Chili, en elvisp (?????!!!!!!) och en stor bunt med papper (cardstock) så att jag kan pyssla riktigt mycket. Av mina föräldrar fick jag en Mp3-spelare och lite lukta-gott för härliga bad i badkaret. Brorsan hade fixat hela Irene Huss-serien dvs DVD-filmer, deckare som utspelar sig i Göteborg och av svärmor fick jag ett startset med akvarellfärger. Bara bra presenter allihop!

Tack så mycket för en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Grattis i efterskott!

Postat av: svärmor Kerstin

Tack för senast Tack för kaffe med dopp. Även om det inte blev dopp i det nya badkaret. Kanske man ska passa på när man är barnvakt någon gång.Det var fina bilder, som du satt in, gav historik på det vackra badrummet.

2009-02-03 @ 21:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback