Semestertider

Efter två härliga semesterveckor kan man bara konstatera att vi har haft en otrolig tur med vädret. När man jobbar inom vården har man mycket små möjligheter att välja sin semester, det är antingen tidig eller sen semesterperiod som gäller. Jag muttrade en hel del över att behöva ta tidig semester, men eftersom vi hade sen förra året var det inte så mycket att orda om. Då hade vi också vansinnigt tur med vädret.

Jag ville bara med detta inlägg önska alla där ute i cyber en skön semester. Vi har ytterligare två veckor kvar så det blir säkert många härliga bad. 

Nej nu ska jag ut till tjejerna och leka. Jag ska bara sippa lite på min iskalla Smirnoff Ice. Mmmmmm.

http://www.annette-scarfe.com/images/smirnoff_ice.jpg


Kommentarer
Postat av: Amlon

Åh, det där känner jag igen. ;) Jag är alldeles salig över att jag hade tidig semester, fast jag inte alls ville ha det från början.



Tack för det su skrev hos mej! Kul att du läser. Jaag kikar in här hos dej också! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback